Natiivimainonnalla saamme sisältösi laajasti aiheesta kiinnostuneiden asiakkaiden ulottuville. Natiivimainonta on medioissa, kuten Ilta-Sanomien, MTV:n tai alueellisten medioiden verkkosivuilla näkyvä uutismainen mainos, joka ohjaa verkkosivuille tai sivuston päällä näkyvään artikkeliin. Mainos herättää mielenkiinnon ja natiiviartikkeli tarjoaa lukijalle lukuelämyksen sekä inspiroivaa ja hyödyllistä tietoa.
Saat aiheelle laajaa näkyvyyttä eri verkkomedioissa
Sopii aiheen kuin aiheen tehokkaaseen markkinointiin sekä B2B- että B2C-sektorilla
Sisältöartikkeli herättää kohdeyleisön mielenkiinnon ja johdattaa lukijan haluamallesi verkkosivulle
Saat sivustollesi laadukasta liikennettä, eli asiasta aidosti kiinnostunutta lukijakuntaa
Budjetti sovitaan ennakkoon, jolloin maksat vain mainoksen klikkauksista, et näkyvyydestä
Natiivikampanja antaa mahdollisuuden kertoa asiaa mielenkiintoisesti ja syvällisesti. Kiinnostava sisältö on a ja o natiivikampanjan toimivuudessa. Saat meiltä ammattitaidolla kirjoitetut ja kohderyhmää puhuttelevat artikkelisisällöt aiheista kuin aiheista. Lue lisää Copywriting-palvelustamme.
Natiivimainonnan hinta perustuu mainoksen klikkauksiin. Kun mainokset rakennetaan niin, että ne puhuttelevat oikeaa kohderyhmää, maksat vain relevanteista kontakteista.
Verkkomedioiden mainospaikat ostetaan ohjelmallisesti huutokaupassa eli tiettyä listahintaa ei ole, vaan hinta määräytyy markkinatilanteen mukaan. Natiivikampanjan budjetti määritellään ennakkoon ja se ei ylity kampanjan edetessä.
Natiivikampanjan CPM keskimäärin noin 4 € (CPM tarkoittaa hintaa, jonka maksat tuhannesta mainoksen näyttökerrasta).
Tässä esimerkki natiivikampanjan hinnoittelusta:
Kohdistus: Mikkeli
Kampanjan kesto: 2 viikkoa
Mediabudjetti: 1000 €
Tulosodotus*) 200 000 näyttöä ja 1000 klikkausta
*) kampanjan tulosodotus perustuu aiempien kampanjoiden tuloksiin.
Vaihe 1 - Suunnittelu
Natiivimainoskampanja suunnitellaan sisällön, aikataulun, kohdennuksen, budjetin ja tavoitteen suhteen yhdessä asiakkaan kanssa.
Vaihe 2 - Haastattelu
Kampanjan tekstiä suunnitellaan ja asiantuntijaa haastatellaan ennalta mietittyjen aiheiden ja kysymysten pohjalta.
Vaihe 3 - Kuvaus
Kampanjaan kuvataan tekstiin sopivat ja laadukkaat, huomiota herättävät kuvat, tai kampanjan mainoskuvat taitetaan olemassa olevien kuvien pohjalta.
Vaihe 4 - Kirjoitus
Kampanjan kirjoitusprosessiin kuuluu vedoskierros sekä tarvittavat aihemuutokset tai korjaukset.
Vaihe 5 - Käynnistys
Hyväksytty kampanja luodaan natiivialustalle ja käynnistetään aikataulun sekä budjetin ja kohdennuksen mukaisesti.
Vaihe 6 - Valmista tuli
Kampanja-ajan päätyttyä asiakkaalle raportoidaan kampanjan tulokset. Pidemmän aikavälin kampanjoille voidaan tehdä väliraportointeja.
Lue lisää digimainonnan mediatilan ostamisesta sekä kampanjan kohdentamisesta.
Uutiskirjeemme tilaajana pysyt ajan hermolla toimistomme ajankohtaisista asioista ja vinkeistä.